Har känt mig naken utan dig!

Har äntligen fått tillbaka min kamera som har varit lost hos syrran i över en månad. Hon skulle "bara låna den en dag", men en dag vart typ 38 dagar. Inte för att jag räknar, men det känns som det är nog många dagar. Men nu har jag äntligen fått tillbaka honom. Har saknat han, inte för att jag är så grym på att ta bilder hela tiden, men när jag har velat tagit bilder så har jag inte haft han, har känt mig lite naken faktiskt utan den.

Sitter och kollar igenom alla bilder som finns på kameran, riktigt kul. Inga fina på mig direkt. Men roliga bilder från midsommar där jag och Matilda badade i Noahs pool. Det är kul att se, typ Hej tuttar! haha. Nedå, men det är faktiskt kul att ha bilder, gillar det. Gillar mest att vara bakom kameran, tro det eller ej.. haha.



Tar bild som sarah
brukar göra. Dvs.
ur "fågelperspektiv"... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0