I keep dancing on my own.

Jag vet inte hur många gånger jag lyssnar på musik och låtens namn får bli min rubrik till inlägget. Det är faktiskt jobbigt att komma på en bra rubrik. Den måste nästan passa till inlägget, och samtidigt vara lockande så ni läsare blir intresserad av att komma och kolla vad för oviktigt jag har att berätta idag.. haha.

Det slog mig igår att sommaren nästan är över. Det har gått så fort! Jag har ju knappt hunnit haft sommar, det är inte helt okey det här. Sen är det en hel evighet med regn och snö kvar tills den underbara sommaren kommer igen. Känns som allt är så mycke bättre på sommaren, men det kanske beror på solen? Eller förmodligen gör det ju det, för av regn och tråk blir man ju bara trött av..




Från i lördags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0