Ibland blire hårt.

Fredagen var som sagt super mysig, och det tog mig hela dagen igår att bli människa igen, usch usch. Varför kan ingen säga åt en att inte bli bakis? Man förlorar ju en hel dag på det.. hahah. Så igår kväll vart det ju bara film kväll hos Anna med massa godis. Det var lagom skönt, men än så hade jag nog inte orkat med.

Ska snart dra och käka med Matilda, jätte bra. För jag är riktigt hungrig känns det som i alla fall. Jag tror det är hunger jag känner. Jag vet inte riktigt hur hunger känslan känns, jag bara tror att jag är hungrig hela tiden. Är nog rädd för att vara hungrig, kanske därför jag äter så himmla mycket? Eller äter inte direkt mycket, men äter lite fast väldigt ofta. I fall att liksom.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0