Jävla spindel!

För några dagar sen så hittade jag en gigantisk spindel i mitt rum, och jag menar verkligen gigantisk. Fick värsta paniken (eftersom jag har fobi för spindlar), och mamma fick komma och leta efter den, men jag tror inte riktigt att hon hittade den, jag tror hon bara sa att den va död för att hon inte orkade leta.

Och igår kom den där jäveln tillbaka! Jag sitter i lugn och ro och kollar på tv så ser jag något stort som rör sig på golvet (han va snabb också btw). Så jag får panik, vägrar lämna rummet, smsar mamma som ligger och halv sover att " KOM OCH HJÄLP MIG NU". Så stackarn får gå upp och kolla efter den, men hon hittar den inte.

Så jag börjar att damsuga, och då kommer han fram, och blir damsugad han med. Nu hoppas jag bara att han inte var någon smart spindel som kan ta sig ur damsugaren för då blir det jobbigt. Jag vet att jag är väldigt töntig nu, men jag vågade inte ens sova i mitt rum, jag sov på soffan i natt.. haha.
Men är man rädd så är man, kan inte riktigt göra något åt det. Men är glad över att det står 1-0 till mig, och inte 1-0 till han!



Skulle gärna ha lagt upp en bild på en spindel här, men eftersom jag får rysningar i hela kroppen av att bara se dem så låter jag bli, ni får föreställa er en istället.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0