Oh it feels like old times.

Kaffe + vakna med the voice, får mig att känna like old times. Så underbart det känns haha. Älskar att sitta och kolla på vakna med the voice och ta det lungt med en kopp kaffe på morgonen. Känns nästan som förut, och att jag ska i väg till skolan. Vilket jag verkligen inte ska. Utan jag ska i väg till KS för återbesök efter operationen. (den som jag gjorde för ett år sen), och sedan blir det raka vägen till jobbet. Så det känns som den här dagen verkligenkommer att bli lång.

Och jag borde ju egentligen ha lite bråttom, men det har jag inte ens. Vet ni varför? För jag är tids optimist och vet att jag alltid hinner, vilket jag konstigt nog oftast gör. Men det känns samtidigt lite fel att vara klar för tidigt, för då kommer jag bara vänta ut tiden, om jag är lite långsam nu så blir det bättre sen.. Logiskt? Nee, jag förstod det.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0