Sömnfrågor.

Har varit flera dagar utan något bloggande, har helt enkelt inte haft tid. Har jobbat och.. jaa ni, sovit. Har varit så himmla trött och lite halv förskyld, men tack vare all sömn (och cvitamin) så är jag nästan helt frisk efter bara två dagar. Har bara lite ont i halsen. Jag trodde inte att det skulle funka med att sova faktiskt.

Alltid när jag har varit förskyld så har jag bara trotsat och ignorerat förskylningen och fortsatt som vanligt, vilket har resulterats med att jag har varit förskyld i en hel evighet, men nu vet jag fusket. Sömn fungerade hur bra som helst. Undra om sömn kan bota mer saker? Det vore ju helt fantastiskt för alla sjuka sömntutor som finns.. haha.

Är ledig hela helgen nu, vilket känns så himmla skönt. Och ikväll blir det utgång med folk från jobbet, det blir nog jätte kul. Vad jag ska roa mig med fram tills dess, har jag faktiskt ingen aning om. Men jag kommer nog på något. Annars blir det väl datan och kaffe som vanligt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0