Strö lite socker på mig är du vänlig!

Välbehövd sömn har jag fått i natt. Gud va skönt jag sov, sov som en liten baby. Trots väldigt flummiga drömmar så känner jag mig väldigt utvilad, så underbart. Men jag måste verkligen vända tillbaka på dygnet, blir jobbigt i helgen annars när jag ska jobba.. usch..

Idag vet jag inte riktigt vad dagen ger. Sarah ville att jag skulle med och shoppa, jag vet inte om jag riktigt har råd även fast jag uppenbarligen tror att jag är rik. (Åkte taxi fram och tillbaka från Löwet igår för jag inte orkade åka tåg..haha). Så vi får se. Skulle egentligen ha träffat Matilda och Anna ikväll och käkat, men det blir way för sent för mig som ska upp och jobba i morron.. trist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0