Allmänt babbel bara.

Nu är det inte långt kvar till julafton alls. Tio dagar, hela tio dagar. Och jag måste erkänna att jag är inte klar med julklappar någonstans. Har börjat lite smått med att köpa några julklappar, men längre än så kom jag inte. Men jag har egentligen tid. Tror jag ska köra den vanliga rutinen, dvs att köpa klart resten den 23:e. Det blir lite mer spännande då, att vara ute bland alla andra hysteriska människor och leta efter det man ska ha. Kommer det finnas eller inte? Lite mer spännande shopping än vanligt.. haha.

Har ingen aning om vad jag ska roa mig med idag. Skulle egentligen kunna åka och handla julklappar, men det är så tråkigt att åka ensam och handla. Jag är för sällskaps sjuk för att åka ensam. Jag kan inte ens gå till ica utan sällskap. Det har hänt, men det är hundra gånger roligare att göra det om man har sällskap.
Tyckte det var på tiden att jag slängde in en pose bild på mig själv. haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är skönt när julklapparna blir klara. =)

2010-12-15 @ 03:33:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0