Dagen före sådär.

Köpte en julklapp till min pojke igår, han fick parfym. Eller rättare sagt han fick fyra parfymer, och alla luktade lika gott. Men det är faktiskt lite själviskt att ge bort parfym, för egentligen så har ju jag bestämt hur han ska lukta. Varför skulle jag inte bestämma det liksom? Det är ju faktiskt jag som luktar på honom. Så då är det helt logiskt att jag ska bestämma parfym.. haha.

Ikväll blir det lite glögg med Pia och ge henne julklappar med flickorna. Super mysigt, mini julafton sådär dagen före. Det är bara för att hon inte kan träffa oss i morgon. Jag har faktiskt lyckats väldigt bra med alla mina julklappar tycker jag, jag tror att både familjen och mina flickor kommer bli riktigt glada faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0