Jag peppar till för tiden kommer att gå fort!

Jobb hela dagen idag och ett kort pass i morgon sen har jag min efterlängtade semester vecka. Det kommer bli så himmla skönt. Synd att det inte var två veckor, men man ska inte klaga. Jag är btw för långsam för mitt eget bästa idag, ska gå om typ en timma men sitter och segar vid datan istället. Har ingen lust att stressa, jag tar det i min takt, det är ju faktiskt inte hela världen om jag inte kan duscha i en timma och stå och sega med håret, jag överlever nog.

Snart är det julafton också, inte många dagar kvar. Och ja, jag har fortfarande julklappar kvar att handla men det är tur att jag vet vad jag ska ha. Självklart ska jag ut i kaoset med Anna på torsdag, men jag ska försöka åka en sväng på onsdag med så jag i princip har nästan allt klart. Jag lovar att jag kommer go bananas och köpa massa saker till Noah (systerson) bara för att det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0