Julstämmning som fan!

Jag börjar verkligen komma in i julstämmningen. Om det är någon högtid på året som jag verkligen älskar så är det julen. Tycker att jul och vinter för den delen är helt underbart! Här hemma är det stakar och julpynt lite överallt så man kan inte låta bli att bli glad så fort man kommer hem, man blir liksom lite varm i magen.

En annan sak som gjorde att jag fick lite mer julstämmning var att i fredags så bakade vi pepparkakor (okej jag gjorde typ 5 hjärtan men iaf) drack glögg och lyssnade på julmusik. Hur mysigt som helst! Undra om jag ska göra det någon dag igen, bara för att det är mysigt.

Har till och med varit duktig och börjat köpa julklappar. Tycker det är riktigt kul att köpa julklappar. Vill helst köpa massa till alla bara för att det är kul, men det går nog inte riktigt. Tror inte det kommer överrens med min ekonomi faktiskt.. haha. Men känner mig verkligen duktig som har börjat, annars brukar jag vänta till dagen innan vilket är riktigt dumt. Tusentals människor ute, man hittar inte det man ska och får panik och ger panik julklappar.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0