Tänk vad en smink palette kan göra.

Igår vart det lite vin med fina vänner. Ingen av oss hade inte riktigt lust att gå ut så vi stannade bara hemma hos mig. Sen så kom smink paletten fram. Och den ena vart värre än den andra. Men kul var det. Kan ju säga att resultatet är ett resultat man inte visar framför folk. Tänk er transa/ladygaga/avatar. Så såg vi ut. Men riktigt kul var det.

Idag vet jag inte riktigt vad dagen ger. Jag kanske borde möblera om i mitt rum som jag har sagt hur många gånger som helst men inte riktigt tagit tag i. Men det känns bara som en bra ide, sen kommer jag på hur jobbigt det är att flytta alla tunga möbler och ändrar mig snabbt om den iden. Men i värsta fall, om jag inte kommer på något att göra så ska jag nog tvinga mig själv att göra det.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0