Tjusiga rummet.

Jag vände upp och ner på hela rummet, bytte plats på allt och resultatet vart väldigt bra. Jag lyckades till och med att hitta borttappade saker, pengar m.m. Så nu sitter jag här och myser i min säng i med tända vanilj ljus och är väldigt stolt över mig själv. Jag trodde aldrig att jag skulle orka flytta på allt. Att möblera om känns btw som att gymma i tre timmar, just so you know.

Vill bara sitta här i mitt rum hela kvällen bara för att jag är så nöjd, men det funkar inte riktigt med mina kvälls planer som jag har. Ska göra pepparkakshus med mina flickor, riktigt mysigt. Får se om jag lyckas få till något fint hur, är inte direkt den grymmaste på att fixa med sånt..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0