Alvedon & kolla på film.

Min dag kommer bestå av att ta Alvedon, äta cvitamin och kolla på massa filmer och sova, så jag blir frisk. Man blir sjuk av att vara på sjukhus, är riktigt förskyld. Eller så har jag blivit smittad av Noah, eftersom han har vart här i helgen. Stackars lill killen, växla mellan att sova, vara trött, vara super glad och sen vara jätte ledsen. Inte lätt att vara sjuk, ännu svårare att vara sjuk och liten..

Minns inte när jag var så här sjuk sist, har väl svininfluensan eller något.. haha. Nejdå, men är brutalt förskyld. Feber, hosta, huvudvärk. Ja allt. You name it, i have it! haha. Kan åtminstonde glädja mig med att jag inte är lika svullen i ansiktet längre, syns knappt något längre.. skönt det i alla fall. Såg ut att vara fet om man kollade på halva ansiktet.. haha. Lite kul såg det ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0