Att baka med en 2 ½ åring..

Jag bakade bullar med min kära syster son som är här över dagen. Det gick förvånadsvärt bra. Han sov när jag börja baka, så det var inte riktigt så jobbigt. Han var nöjd så länge han fick hälla på pärlsockret. Och sen vart han ännu mer nöjd när han fick äta bullen. Så sa han hela tiden "Emelie baka bulle", haha han är ju lite söt den där..

Har jobbat idag, och i morgon blir det en heldag på jobbet, (7.30-21). Kommer förmodligen vara lite lagom trött sådär i morron, men det är nog värt det. Nu ska jag bara orka ta mig till ica, orka att ignorera att jag vill sova redan nu, och orka laga mat tills ikväll och tills i mororn. Det lär bli en hel del kaffe nu för att ens hitta energi för allt detta.. haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe barn är la för himla goa :)

2010-02-08 @ 13:26:37
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0