Borde ha en rubrik.

Nu är jag glad, har fått massa jobb tider! Blir jobb hela den här helgen, och hela nästa. Nu gäller det bara att bli frisk tills på torsdag. Jag gör verkligen allt för att bli frisk. Men börjar må lite bättre, men min huvudvärk finns fortfarande kvar. Den försvinner ett tag, sen kommer den tillbaka.
Riktigt dryg jävla huvudvärk. Men har ont i käken också.. så vet inte om jag spänner käken eller något när jag sover och om det är det som gör att jag får ont i huvet.. vet inte. Men har testat med allt, dricka vatten, dricka kaffe, ta alvedon.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, känner mig rätt så pigg, trots den nämna huvudvärken. Var meningen att jag skulle va med Noah, något som jag hade sett fram emot, men nu vart det inte så. Så får väl roa mig med att kolla på film eller något. Tråkiga är bara att jag har sett alla mina filmer så många gånger, kan dem nästan utantill nu! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0