Det gick bra det här, trots allt.

Jag beslöt mig för att vara en tuff tjej idag, och skippade lugnande. Inte för att jag inte var nervös, men att få ligga kvar o vila i en timma eller två var inte direkt så lockande. Så super nervös, glömde o andas och började nästan gråta lite så var jag innan dem började. Själva operationen gick rätt så snabbt, kanske 25 minuter max.

Och herregud vad ont det gjorde. Även fast dem hade bedövat, så var det tydligen svårt att bedöva tillräckligt överallt, eftersom det var en infektion. Så när dem skulle börja med det sista så fick jag nästan panik. Började gråta som bara den, opch jag kände hur adrenalinet pumpade i hela kroppen, så ont gjorde det. Det är inget som jag direkt vill göra om! Men dem tyckte att jag var så duktigt så jag fick grod klistermärken.. Haha. Och ja, dem vet att jag är 20 år... haha.

Nu mår jag bra i alla fall, lite öm bara. Sitter och tar det lungt och dricker min smoothie. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0