Happy blablafuckingbla day ppl.

Jag tror att alla hjärtans dag skapar egentligen rätt så mycket ångest bland folk. Dem som är singlar och verkligen vill ha en pojk/flickvän får nog rätt så mycket ångest på en dag som denna. Tror speciellt om man är ensam om att vara singel i ett stort kompisgäng. Man struntar helt och hållet i den här dagen, men i smyg så önskar man nog att man hade någon att mysa lite extra mycket på en dag som denna..

Men jag tror också att det är mycket ångest för par. Vad ska man göra, ge, få, hitta på? Att man måste göra något stort, bara för att det är en sån stor press på just den här dagen. Det är ju egentligen en fin dag i sig. När jag var liten så fick vi lära oss i skolan att man skulle bry sig lite extra mycket om dem som man brydde sig om och att man skulle visa kärlek. Så det är min inställning på den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0