I want to play a game.

Syrran har massa roliga saker hemma hos sig som jag vill ha. Super Mario spel, Guitarr hero, The sims 3, Noah.. haha. Ja you name it. Jag önskar att jag hade massa spel, och spel grejer för den delen här hemma. Men hade lätt blivit spel beroende. Men det hade varit kul att ha sånt, iaf The sims och Super Mario.

Spelade Super Mario i åtminstonde en timma när jag var där, men det gick inte så bra. Lyckades dö flera gånger, och eftersom jag inte fattar hur man sparar så fick jag hela tiden börja om från ruta ett när det var game over.. haha. Ska nog försöka övertala Sarah om att vi ska ha en spel dag i morron, hoppas hon går med på det!  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0