Man blir glad av han lilla.

Noah är här på besök, han ska sova här i natt. Va glad jag blir. Han är glad och går runt och myser och pratar om sin nya bil som jag köpte till honom och säger att den e "ko...l", han menar med andra ord att den är cool. Han är söt han. Nu väntar vi på mat, kyckling med wok. Ska bli riktigt gott med riktig mat. Har knappt ätit riktigt mat sen i lördags .. och nej jag jobbade aldrig natt, var tydligen fortfarande sjuk då.. inte så kul.

Men i morgon blir jag back on track, och ska jobba hela dagen. Tråkigt bara att jag hörde att det fortfarande är magsjuka där, får hoppas på att dem flesta är på bättringvägen iaf.. Men det ska bli skönt att jobba, har ju inte varit där sen i lördags. Man blir nästan lite absad.. haha. ^^

Kommentarer
Postat av: Nattha

haha, visst e det jobbigt när man inte jobbat på ett tag, man blir nästan desperat. ;P

2010-02-25 @ 21:46:11
URL: http://tjockfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0