Nu behövs det lite sömn.

Dem ringde och frågade om jag ville jobba natt, det tackar jag inte nej till direkt. Så det blir natt i kväll och i morgon, så slipper jag mina två kvälls pass om jag hade inbokat imorgon kväll och torsdagkväll. Det är ju skönt det! Tjänar lite mer på det också, och mer pengar tackar jag aldrig ner till .. haha.

Hoppas bara att dem är friska från magsjuka. De var magsjuka där i helgen när jag jobba, så självklart var ju även jag sjuk.. inge kul. Men nu är jag fit for fight igen. Har har riktigt otur, operation, varit jätte förskyld och sen magsjuka! Men så kan det gå.. haha. Nu har jag i alla fall haft allt. Så nu får vi hoppas att jag håller mig frisk ett tag i alla fall.. vore ju hemskt om jag vart sjuk igen, det har jag ingen lust med.

Får lite ångest av att bli sjuk när man ska jobba. Tycker att det är jätte jobbigt att ringa och sjukanmäla sig. Speciellt när det råkar vara två gånger på samma vecka, men vad ska man göra? Man kan inte rå för att man blir förskyld, eller blir magsjuk. Och magsjuk är ju inte direkt så kontigt när det går magsjuka på hela jobbet.. haha.

Nu ska jag försöka vila lite, behöver nog det om jag ska orka med i natt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0