Ny månad, nya tag!

Oj vilken slitsam helg det vart. Flytt och städ och stök i fredags, var riktigt slut efter de. Men gud vad jag sov skönt sen! Är fortfarande inte helt klar med mitt rum, undra när jag ska orka bli det? Eller hinna för den delen. I lördags vart det utgång med fina flickor. Vet inte riktigt hur vi alltid lyckas få i oss så mycke dricka? Vi lyckas ju alltid, haha. Speciellt dem gångerna man tänker att man ska ta det lite lungt..

Men den här månaden blir det en vit månad för oss. Det är bra, det har blivit på tok för mycke festande för våran del. Men det känns bra, frågan är bara vad ska man nu roa sig med på helgerna? Det är det jag inte vet. Haha. det låter så illa, men det var så länge sen man inte festade varje helg, det har blivit en rutin. Får hoppas på att jag får jobba varje helg istället. Det vore ju toppen!

 
Vi ser ju lite lagom galna ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

i know! haha, d blir väl film o godis som gäller då resten av månaden. typ museumbesök? haha

2010-02-01 @ 14:59:34
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0