Skönt att inte vakna bakis på en lördag.

Har inte vaknat bakis på en lördag på flera helger. Anledningen? Har jobbat, och förra helgen var jag ju sjuk och nyopererad. Och den här helgen jobbar jag, och nästa me.. och den efter det också! Men det är skönt att få mycket tider, för man vet aldrig när man får tider igen. Så då passar man på att ta alla man kan ta, och skitsamma om man får jobba många dagar i streck, det är ju värt det sen när lönen kommer.. haha. Så nästa månad kommer jag att ha riktigt kul! haha.

Är inte ens riktigt sugen på att dricka. Är sugen på 1-2 öl, och röja sönder. Men att vakna bakis, det är jag inte riktigt sugen på.. haha. Det känns som att det hade varit en jobbig grej med tanke på att det var ett tag sen jag vaknade bakis, har förträngt hur det känns tror jag.. haha.

Nu blir det frukost, och sen jobb! Hoppas att den här dagen blir mycket lugnare än igår, för det var inge kul att jobba igår, hann kanppt dricka kaffe. Så håller tummarna för en lugn och stressfri dag idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0