Solsken o musik.

Va glad jag vart när jag vaknade av att solken sken in i mitt rum. Nu har det varit så mörkt i flera månader, så jag vart överlycklig och gick upp direkt. Även fast jag fortfarande var trött. Nu känner man äntligen att våren är nog här snart.

Har på riktigt hög musik här hemma och stör grannarna. Men det gör nog inget, dem stör mig och jag stör tillbaka, det är ju så det ska funka. Fast jag stör ju bara på dagarna, medans dem stör på nätterna genom att prata riktigt högt och stutsa fram istället för att gå. Så det jämnar nog ut sig.

Ska nog förbi syrran en sväng idag, har ju inte varit där sen hon flytta dit. Det har ju ändå gått lite mer än en vecka. Ingen av oss har varit där. Men idag ska jag dit, hon har ju trots allt sodastreamer och supermario. Kan det bli mer än perfekt? Kunde hon inte ha haft allt det där när hon bodde hemma, hade ju varit bundis med henne hela tiden.. haha.

 
Blir så glad av den där bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0