The vampire diaries.

Jag var lite skeptisk när jag såg reklamen för "The vampire diaries", me tanke på att det är vampyrer lite överallt just nu. Men beslöt mig att kolla lite i alla fall, och det ångrar jag inte! Tyckte att serien verkar jätte bra, lite seg i början bara. Men kan tänka mig att den blir bra med tiden. Tyckte att den var så bra att jag till och med gick med på att låna "True blood", som syrran har tjatat på att jag ska se.

Ja jag vet, det är inte ritkigt samma sak, men vampyr serie som vampyr serie. Så hoppas jag får den idag, så jag har något att kolla på ikväll när jag måste ta det lungt. Måste ta det lungt hela helgen för den delen, riktigt trist att man måste ta det lungt när man är ledig under helgen. Men antar att jag behöver det.. haha.     

                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0