Vakna med the voice.

Satte väckar klockan så jag kunde gå upp och kolla på vakna med the voice medans jag dricker kaffe. Men det gjorde inget, var så sjukt utvilad när jag vakna. Det händer typ aldrig, helt underbart! Men det känns bra att vara pigg med tanke på att det blir jobb hela långa helgen.. haha.

Igår vart det en mys kväll med Matilda och Anna. Vi såg en jätte söt, men lite halv flummig film. Breakfast on pluto. Kill/tjejen i filmen var jätte söt. Jag skriver Kill/tjejen eftersom han var en kille som ville vara brud, var jätte brudig och i sluten av filmen så klädde han sig enbart i tjej kläder. Eller tjej och tjej, kanske stiliga damkläder? haha. Men den va bra, jag gillade den! Så se den ppl om ni gillar lite annorlunda filmer. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0