Varför kan man inte sova länge när man borde?

Jag hade planer på att sova länge idag, vart det så? Ne, jag vaknade 10 imorse. Jag som hade tänkt att sova till åtminstonde 1. Så det var bara att gå upp och äta lite frukost och lägga sig framför TV:n och försöka bli trött igen. Så nu har jag powernapat i två timmar. Ska ju jobba natt ikväll så det är ju bra om jag orkar med det. Men om jag blir trött, så är det inget lite kaffe inte kan fixa. Ska bli kul att jobba natt, är ju van med att jobba dag och kväll, får se hur det blir på natten.

Är förövrigt riktigt seg, har inte duschat, har inte börjat med mat heller för den delen. Vilket jag borde,men jag kommer av mig hela tiden. Finns för många bloggar att läsa! haha.

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg!

2010-02-03 @ 17:07:43
URL: http://feliciahammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0