You can read my pokerface.

Oj så skönt jag sov i natt! Sov hela 10 timmar. Är riktigt utvilad och pigg nu, men hungrig. Vi hade inte direkt någon fruskot här hemma, så väntar på att mamma ska orka ta sig till affären och handla lite frukost. Jag har inte direkt någon lust att gå ut när man ser ut så här. Är svullen, och det ser ut som om jag har fått en smäll i ansiktet.
Har ingen lust att synas bland massa folk och känna mig skit ful. Räcker med att jag sitter här hemma med mamma och hunden och känner mig jätte ful. Hoppas svullnaden går ner snabbt. Så jag slipper känna mig helt dum. Ifs så kan man ju alltid sminka sönder sig, men det känns nog inte heller så bra. Med tanke på att jag måste ta bort sminket sen och det gör lite ont på vänter sida i ansiktet... får se hur jag gör.

Vet inte riktigt vad dagen ger. Har ju lust att göra något, har ju inte direkt ont. Men har absolut ingen lust att vistas bland massa människor, det känns bara jobbigt. Så får se vad jag gör.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0