Börjar året med en operation?

Det här var ju inge kul. Var hos läkaren idag eftersom jag har haft lite problem med min käke på väntra sidan. Det visa sig att det har blivit en inflammation bakom en av mina plattor som jag har där från den första operationen, och jag har inget annat val än att operera bort den. Tydligen inte en sån jobbig operation, tar 30-40 minuter sa hon, och jag fick välja om jag skulle vara nersövd eller vaken..

Vart jätte nervös först, men nu är jag lugn igen. Jag vet inet riktigt vad jag ska välja, jobbigt o vara vaken och höra allt.. men det är också jobbigt att vara nersövd. Eller det läskiga är ju själva grejen med att bli sövd, tycker att det är jätte läskigt när man känner sprutan i armen och sen däckar man bara. Jag är ju bara mest rädd för att inte vakna.. haha. Har nog kollat på för mycket skräck film tror jag.

Men vet inte när och så än. Hoppas det dröjer ett litet tag i alla fall.. haha. Så jag hinner förbereda mig. Förra gången hade jag ju 3 år på mig att förbereda mig, vore ju nice om jag åtminstonde hade några veckor på mig. Jag blir för nervös när det gäller sånt här, tycker att det är jätte läskigt! :(

 
Ville lägga upp en "hej jag e liten och
ledsen- bild, men hitta ingen, så det fick
bli en på tjockisen"

Kommentarer
Postat av: Anna

Piaf är så söt och mysig! o operationen kommer gå alldeles utmärkt! ;)

2010-01-07 @ 20:28:29
URL: http://annabananaselander.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha jaa jag vet, men stor!

2010-01-07 @ 20:56:59
URL: http://emeliefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0