Det här gjorde mig riktigt glad!

Läste på Aftonbladet att Snabba cash ska få inte bara en uppföljare, utan två! Det hela ska bli en triologi. Gud vad jag längtar! Får dock vänta till 2012, det känns riktigt långt. Men antar att det tar så lång tid att göra en film? Jag har faktiskt ingen aning, men riktigt glad vart jag över det här. Man måste ju glädja sig över de små sakerna i livet, eller hur? ;)

Fick för mig att det var fredag idag när jag vakna. Oj så besviken man kan bli när man inser att det bara är torsdag. Inte för jag tror att jag ska göra något speciellt i helgen, det är bara själva helg känslan som är skön. Jag älskar helg, och speciellt fredagar. Fredagar är lätt den bästa dagen på hela veckan, för då är det fredagsmys.. haha.

Kommentarer
Postat av: A

du får mysa tillsammans med mig om du vill hihi

2010-01-21 @ 12:44:20
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0