"Du får inte supa skallen i småbitar".

Rolig läkare jag har som ringer och säger att jag ska få antibiotica så jag får inte supa skallen i småbitar men dricka lite grann var helt okey. Så då lyder jag henne, tänker inte supa skallen i småbitar, men tänker dricka lite grann, det låter bra. Så dricka ska jag göra ikväll, för ovanlighetens skull eller hur? hehe.

Ska äta lite middag med Pappa och så först, eftersom han fyller ett halvt sekel idag, 50 år. Inte illa de inte! Sen ska jag dricka lite vin med mina underbara vänner Anna och Pia, mysigt! Känns som om det blir en bra fredag trots allt.

Btw, så MÅSTE jag vara vaken under min operation. Skit läskigt tycker jag, men jag blev lovad massa lugnande så att jag inte skulle vara rädd utan bara tycka att det var jätte kul.. haha. Men det är nog inte så farligt, hon jämnförde det med att ta bort en visdomstand typ, vilket jag inte vet hur det känns så om någon vet så informera mig gärna! Men jag har i alla fall slutat vara nervös, det är ju bra. Men det kan ändras snabbt det med, går från att vara jätte lung till hysterisk.. tur att jag ska dricka vin idag då! Haha.

Kommentarer
Postat av: Mariam

hoppas det går bra vännen

2010-01-08 @ 20:50:12
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0