Ge mig värme, tack!

Hello hello.

Jag vaknade nyss, har lyckats sova i nästan 12 timmar idag med. Kan bli så när man inte riktigt mår bra. Hade nog lätt kunnat sovit längre om jag inte vart väckt. Vore kul att testa någon gång hur länge man faktiskt kan sova, slänga ut familjen och stänga av alla telefoner och bara sova, skönt det hade varit!

Får en liten känsla av att det är istid ute, med tanke på att datan berättar för mig att det är 18 minus grader ute. Vilket säkert betyder att det är typ 20. Har inte sån jätte stor lust att gå ut alls idag, men har inte direkt något val, måste ju jobba. Vore ju himmla skönt om man bara kunde dega hemma och tjäna pengar, i alla fall idag det vore ju toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0