Inte så tråkigt längre.

Anna kom förbi en sväng förut så då var inte allt lika tråkigt längre. Vi gjorde det vanliga, drack kaffe och åt kaka. Vi är som ett gäng tanter egentligen. Men man måste ju öva så man blir en duktigt tant sen på våra äldre dagar. Vi satt till och med och läste tidningen haha. Men det var kul, jag brukar nästan aldrig läsa tidningen, brukar mest skumma igenom den. Men idag läste jag på riktigt, det var en ny upplevelse!

Nu sitter jag och kollar på Family guy och väntar på att gå. Ska leka en sväng med Martina. Hon är min suger mama idag eftersom jag är fattig som en kyrkråtta. Kommer faktiskt inte ihåg sist jag var så här fattig, det var nog när jag gick i skolan och inte jobbade. Men som tur är så får jag lite pengar på måndag, och sen är det inte så långt kvar till lön, jag längtar brutalt mycket! Man har faktiskt lite roligare med pengar.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0