Kaffe + LA ink.

Sitter och dricker morgon kaffe och kollar på LA ink, blir jätte sugen på att tatuera mig igen! Fast vart och vad det vet jag inte. Vill egentligen fixa min som jag har på ryggen, konstig tatuerare de där som gjorde den jätte konstig. Men vet inte ens om den går att fixa, måste nog göra någonting över den.. Kanske borde rådfråga med någon bra tatuerare eller något.. haha.

Känner mig effektiv idag, har varit vaken i ca 20 minuter och har hunnit göra matlåda, kaffe och kollat runt på massa bloggar. Men nu när jag har segat ett tag så börjar jag känna mig lite halvstressad. Har flera saker kvar att göra, plus att jag har en buss att passa eftersom jag envisas med att jobba trots att jag inte mår helt 100. Men är man pengarkåt så är man, då är det bara att stå ut. Nej men jag hoppas på en snabb och enkel dag idag, utan stress och panik och liknande.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0