Känner mig som ett litet barn ibland.

Jag vaknade 8 och var helt hyper och gick runt och röjde med massa saker och drack massa kaffe. (Kaffe, apelsin och penicillin är btw ingen bra frukost). Har kollat runt på alla bloggar och bara gått runt och gjort egentligen ingenting i två timmar men ändå vart jätte pigg. Men nu, när jag har varit uppe ett tag så vart jag helt plötsligt trött, av någon konstig anledning. Det är inte så som jag har gjort något jobbigt alls, bara varit hyper och stutsat runt som Tiger i Nalle puh.

Jag skulle nog behöva en liten vilostund som barn brukar ha, så är jag fit for fight igen. Men det känns riktigt dumt att gå och lägga sig igen, då kan jag lika gärna vara vaken. Kanske slå på stort och äta frukost och duscha kanske. Tror helt enkelt att jag vaknade för tidigt, med tanke på att jag inte alls har något vettigt att göra. Syrran är inte ens hemma så jag kan ju inte roa mig med att störa henne, och hennes tv spel är off limits för mig tydligen, hon anförtror mig inte med hennes Playstation.. haha.

Kommentarer
Postat av: sarah

Du är trött, för att du inte gör något.

2010-01-11 @ 10:50:27
URL: http://sknight.blogg.se/
Postat av: Mariam

naw bb... I'm here now ! du får smsa hihi !

2010-01-12 @ 00:56:18
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0