Mardrömmar!

Jag tänkte på en sak, varför känns mardrömmar alltid så verkliga när man drömmer? Jag drömde en mardröm i natt, som var helt sjuk och i drömmen så tänkte jag att det är ju bara en mardröm att jag borde vakna, men jag kunde inte. Trots att allt var jätte flummigt och läskigt i drömmen, så kändes det så verkligt.
Man känner paniken i kroppen och stressen, men man kan inte vakna. Varför kan man inte det? För man fattar ju att det är en dröm, och att det inte är på riktigt och man vet att man borde vakna. Önskar att jag kände en drömtydare som kunde förklara det för mig. Vet ni något om det här?

Förövrigt så har jag haft en bra morgon. Har inte gjort något alls, knappt så att jag har ätit frukost. Vet inte varför jag är så seg när jag är ledig, har noll rutiner. Men nu börjar det nog bli dags att hoppa in i duschen innan mamma kommer hem och frågar varför jag inte har gjort något.. hehe. Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0