Nyår.

Går kvällen var riktigt mysig! Var med alla dem bästa, och det fanns absolut ingenting att klaga på. Åt gott, drack gott och umgicks med alla dem som man verkligen vill umgås med. Men fy va kallt det var ute vid tolvslaget! Snöade och var kallt som bara den. Som tur var så hade man ju skumpan så det var ju bara att dricka.. haha.

Idag är jag dock en väldigt trött människa, inte bakis utan bara extremt trött. Så har spenderat dagen i sängen och bara slappat. Mysigt det med. Och nu kollar jag på min älskade Harry Potter, älskar dem filmerna, tycker dem är så sjukt bra. Men missar dock lite eftersom folk pratar och stör.. men har ju sett filmen förr så det gör inte så jätte mycket.

Blir en lugn kväll idag eftersom jag ska upp och jobba i morgon. Men jag klagar inte, hade nog inte ens orkat göra något idag.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0