Skulle behöva lite sömn.

Var en mysig kväll igår med flickorna som slutade med utgång och dans, dock så saknades Sarah eftersom hon jobbade, annars hade vi varit kompletta! Riktigt kul att dansa faktiskt, tråkigt att jag oftast glömmer bort att göra det när jag är ute, varför vet jag inte. Hinns inte med helt enkelt.

Blev väckt i morse av sms, lite störande eftersom det gjorde att jag är jätte trött nu. Skulle utan några problem alls kunna gå och lägga mig redan nu och sova. Men ska äta mat först, om det någonsin blir klar? Till och med det enklaste kan ta mamma en hel dag att tilllaga. Varför är det ingen som vet.. haha.


Bild från nyår vid tolvslaget. Ser väldigt glad ut när jag försöker
öppna skuman. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0