Snabba cash - Absolut!

Jag vart absolut inte besviken på Snabba cash, tvärtom! Skulle absolut inte ha något emot att se den igen, tyckte att den var riktigt bra. Även fast dem hade ändrat mycket från boken, men jag tyckte dem lyckades ta fram det bästa. Men jag tror man måste ha läst boken för att tycka om filmen, för man fattar mer om allt om man har läst boken, som också är riktigt bra!

Men man fick en liten känsla av att det skulle bli en fortsättning, eller jag tyckte det kändes som det i alla fall. För vissa saker lämnades lite oklart, men det kanske bara ska vara så vad vet jag? haha.
Men hoppas nästan att det blir en fortsättning. Det var länge sen jag gillade en svensk film så här mycket, bortsätt ifrån "Män som hatar kvinnor", och dem. Har dock inte sett den sista, så det kanske man borde göra.. haha. Borde ju nästan gå på bio idag med, varför inte? haha


Kommentarer
Postat av: Mariam

oooooooooooh måste se denna!

2010-01-28 @ 15:07:06
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0