Snabba cash.

Jag har varit upptagen i flera dagar med att vara upptagen med ingenting alls. Har knappt suttit vid datan. I för sig så jobbade jag igår och i söndags så där har jag ju min ursäkt, haha. Sitter och dricker kaffe och planerar dagen med Anna. Det här med att gå på bio är inte lätt, nästan alla biljetter på senare bio var slut, och eftersom vi verkligen vill se Snabba cash så ska vi se den halv fyra idag. Haha

Tror aldrig jag har varit på bio så tidigt faktiskt. Men huvudsaken är egentligen att man ser filmen, är riktigt pepp på den. Enda sen jag läste boken så har jag velat att det skulle bli en film, så blev det en film! Jag hoppas bara att den är lika bra som man förväntar sig att den ska vara haha. Annars blir jag en aning besviken faktiskt.

Och det är absolut självklart att jag och Anna ska se filmen tillsammans. Eftersom vi har diskuterat boken så många gånger, och båda tyckte att den var precis lika bra. Enda sen vi fick reda på att det skulle bli en film, så har vi sagt att vi ska se den tillsammans, och så blir det. En Anna och Emelie dejt blir det idag! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0