Thank god it's friday.

Man blir alltid glad av fredagar. Det är nog den bästa dagen på hela veckan tror jag. Alla andra dagar är också bra, förutom tisdagar. Tisdagar tycker jag är värdelösa av någon anledning, så tisdagar kan man egentligen ta bort och ha en extra fredag kanske? Det vore ju för underbart!

Fixar mig lite och ska snart dra och umgås med mitt folk. Eller ska till  Mörby först, systemet och ett ica, men sen ska vi umgås som bara den. SOM vi ska umgås! haha. Det märks att jag är på en aning oseriöst humör just nu,det kan bero på min mäng av kaffe och brist på att ha något att göra under dagen. Känns som alla mina dagar har blivit så oseriösa, men det blir så när man inte jobbar. Har inte fått några tider tråkigt nog. Men på söndag är det dags igen! Har en blandad känsla av pepp och opepp.







Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: thanks babe!!



oh me likey that song a lot

2010-01-18 @ 01:45:41
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0