Tråkigt tråkigt tråkigt!!

Kände mig uttråkad direkt när jag vaknade. Gick upp och tänkte att allt är tråkigt. Tycker i för sig att allt är lite små tråkigt just nu. Vill att något nytt ska hända, men vad vet jag inte. Bara det händer något så blir jag nöjd. Jag är sån, tycker inte om rutiner i all för många dagar och tröttnar lite snabbt på saker. Varför har jag ingen aning om. Men jag tror att dem flesta är så. Om det är samma rutiner under en lång tid så tror jag att alla till slut blir lite uttråkade och vill ha förändring.

Kan inte gå och lägga mig igen heller, eftersom jag är pigg och har sovit ut. Inte finns det något på TV heller, och jag bara gissar på att ingen av mitt folk är vakna än. Ska nog roa mig med att kolla på tråkprogram på tv och äta en ordentligt nyttig frukost, det är på tiden.

 
Matilda & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0