Trött o har ont :(

Är brutalt trött, och har lite lagom ont sådär, som tur är så fick jag en akut tid till KS på torsdag så det är ju bra det. Hoppas jag får någon medicin eller något då så jag mår bra igen. Vore ju något. Har enbart kollat på film o sovit hela dagen typ, men är fortfarande trött. =/ Blir nog att sova tidigt idag eftersom jag ska jobba i morron. Inte för att jag orkar utan mer för att jag tvingar mig själv eftersom det är röd dag.. haha.

Blir nog att ligga i sängen och mysa och kolla på film hela kvällen.. om jag lyckas hålla mig vaken, det är ju inte direkt säkert. Haha.


Gillar btw när bilder är suddiga - känns som om man är full då... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0