Uppe med den där jävla tuppen.

Är uppe tidigt idag, känner jag mig duktig? Ja. Är jag glad för att vara vaken tidigit? Nej.

Är nog inte direkt en morgon människa. Eller kan vara det ibland om jag inte blir väckt, eller har sovit ut. Men idag är jag inte glad alls för att vara vaken så här tidigt. Känns som om jag kommer vara sur tills jag kommer hem från KS igen.. haha.

Och jag hoppas verkligen inte att det är förseningar eller något, men med min tur som jag brukar ha när jag är på dåligt morgon humör så är nog alla tåg jätte försenade. På vägen hem gör det egentligen ingenting, så om tågen ska vara försenade så får dem gärna vara det på hemvägen inte ditvägen, tack!
Man blir så stressad när man har en tid att passa och tågen ska hålla på och krångla och ha sig, har ju ingen lust direkt o åka så att jag är där 40 minuter före, det känns lite som overkill faktiskt.. haha.


Bjuder på en bild, varför inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0