Väntar på en viss fröken Selander.

Lyssnar på lite nice musik i väntan på att möta upp Anna. Tar lite tid för den där damen ibland, men jag fattar i för sig varför för hon är alltid jätte snygg när vi ses! Annat är det med mig, jag slänger på mig sminket och låter det se ut som det gör. Själv är jag helt okey söt idag, men det är bara tisdag. Snygg-Emelie sparar jag tills på helgerna.. haha.

Vi ska leka det vi gör bäst, "baka kaka-äta kaka- kolla på film", leken. Det är lagom för en tisdag, behöver inte röja runt så mycket, mysigt med kaka och film också. Så slipper man gå ut i kylan, toppen! Nu tycker jag att det kan bli vår, julen och nyår har varit då ska det vara vår. Det vore ju underbart om det var så. Vinter från 13 december till 1a januari, och resten av året så kan det vara sommar.

Ska nog städa lite medans jag väntar, och rota fram en plastficka till en viss person som tjaffsar om den ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0