Vimsiga barn leka bäst.

Ibland så pratar jag och Anna om ingentng viktigt alls.

Jag : Kolla på mtv! Han är en sån arg kille.
Anna : haha! Jag kollar på ztv, dem hade Aqua.
Jag : Men det var arga Eminem på mtv,
        Men okey, din kanal vann, Aqua var ju mycket roligare.
Anna: Jag gillar inte den där videon, för hon tjejen ser så töntig ut¨.
Jag : Men jag kollar ju inte på ztv!


Det är så här vi brukar prata, jag pratar om mitt, och Anna pratar tillbaka om sitt. Men ändå förstår vi varandra, för jag fattade precis vad hon menade. Vi gör så här ofta, inte undra på att det kan bli lite förvirrande ibland när vi planerar saker. Undrar om vi ens lyssnar på vad vi säger när vi pratar? Ibland känns det som vi bara svarar på våra egna saker för vi är så inne i vårat.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0