Försmak ger mersmak..

Jag har verkligen ingen lust alls att jobba idag. Har varit ledig i tre dagar, och herregud så skönt det har varit. Har solat, badat, haft picknick och umgåtts med fina människor. Helt underbart! Det slog mig i morse att jag har varit och badat alla dagar den här helgen..

I fredags vart det kvälls dopp med flickorna, (årets första måste jag tillägga). Lördags så drog vi flera stycken och hade picknick och badade. Den som tyckte mest om och bada var nog jag och Pia. Noah tyckte också att det var kul, men lite läskigt eftersom vi var på djupt vatten hela tiden.. haha.

Och igår var det så varmt så det fick bli bad då me! Men det känns bra att jag har hunnit göra massa den här helgen. Att det inte bara har blivit att man sitter hemma och helt plötsligt är det måndag igen..haha. Nu ska jag jobba i två dagar, sen är jag ledig tills på fredag. Super skönt, hoppas att det ska vara fint väder! :)
Önskar att jag var där just nu.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0