Gud vad jag längtar tills på fredag!!!

På fredag drar vi flickor iväg till Åland över helgen på beach party. Riktigt mysigt ska det bli, som en liten mini semester med flickorna. Ska bli skönt att komma iväg lite också. Plus att det är så himmla fint på Annas lilla ö som hennes familj har. Vi kommer dricka massa gott, käka, basta, bada och ha det riktigt bra. Nu hoppas jag bara på att vädret vill tillåta allt..haha.

Och den här gången måste vi ta bilder, för vi alla har blivit riktigt dåliga på att ta bilder konstigt nog. De senaste tiden har vi inga bilder på något. Midsommar missade vi nästan helt att ta bilder, förutom när jag och Matilda låg i Noahs pool det finns det bilder på. (och nej, dem tänker jag verkligen inte lägga upp här..haha). Vi får bli duktigare helt enkelt.

 
Så här såg det ut mitt i natten när vi var där sist för nästan tre år sen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0