Jag kan inte säga det här för ofta, MEN en hungrig flicka är ingen lycklig flicka.

Sitter här nästan svältande och väntar på kebab. Jag behöver mat akut! Tur att jag fortfarande bor hemma och har typ världens snällaste mamma som accepterar min mat panik och går och handlar mat. Hur prefekt är inte det? Jag vet inte hur oddsen är på det här, men jag har lyckats bli väckt två gånger på en och samma dag, av exakt samma saker.

Och jag kan säga så här, det gjorde mig inte så glad. Plus att jag var hungrig så det gjorde inte saken bättre. Väckning av hungrig Emelie är ingen bra kombination om man vill slippa en utskällning.. tyvärr. Inget jag kan rå för faktiskt, jag är bara så.. TUR att jag ska få mat NUNUNU! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0