Kan jag vara gladare över att det är fredag? Tror inte det.

Inte för att jag har jobbat ihjäl mig den här veckan, var ju faktiskt bara på jobbet en dag av deverse anledningar. Men i alla fall, har längtat efter fredag ändå. Varför? För fredagar är lite bättre än alla andra dagar. Förutom dem fredagar som är innan jag ska jobba helg, men är inte riktigt så pepp.

Ikväll blir det i alla fall lite vin med Matilda och Pia. Väldigt mysigt. Måste bara sova lite innan, är helt slut efter att ha passat Noah. Han har så många måsten och kan inte sitta still. Eller jo det kan han, i typ en kvart innan han vill att man byter film igen.. haha. Sån envis liten sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0